همه چیز اینجا هست

درباره هرچی میخوای اینجا هست

همه چیز اینجا هست

درباره هرچی میخوای اینجا هست

  • ۰
  • ۰

دستگاه خردکن مغزیجات


دستگاه خردکن مغزیجات جهت خرد نمودن پسته ، بادام ، گردو ، نارگیل و … به کار می رود که در تهیه و تزئین شیرینی استفاده می شود. دستگاه خردکن مغزیجات فوق دارای پیچ تنظیم می باشد که به وسیله ی آن می توان مواد را ریز یا درشت خرد نمود.

دستگاه خردکن مغزیجات دارای سرعت و کارایی بسیار بالایی می باشد و در هر ساعت حدود ۱۰۰ کیلو مواد را آسیاب می نماید. بدنه دستگاه خردکن مغزیجات از جنس استیل می باشد.

 

دستگاه میکسر قنادی


میکسر قنادی برای مخلوط کردن خامه ، تخم مرغ ، انواع خمیر و مواد اولیه شیرینی و کیک در قنادی ها استفاده می شود.

دستگاه میکسر قنادی دارای ۲ مخزن ۵۰ کیلویی و ۳ عدد پارو مخصوص مخلوط نمودن سفیده تخم مرغ ، خمیر و خامه می باشد. میکسر قنادی قابل تنظیم در ۳ سرعت بوده و برای تهیه خمیر انواع شیرینی ، کیک و … کاربرد دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره میکسر قنادی با ما تماس حاصل نمایید .

 


گروه تولیدی پویا صنعت با بیش از 15 سال سابقه در زمیـنه تولید انواع دستگاه قنادی  ، نانوایی و مواد غذایی از جمله دستگاه میکسر قنادی ، خردکن مغزیجات ، عسلی زن ، خمیر کن و بسیاری دستگاه دیگر ، با تلاش در جهت بهبود کیفیت و افزایش تنوع محصولات آماده ارائه خدمات به مشتـریان عزیز می باشد.

 

https://pooyasanatmachine.com/

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • سمانه قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی